Translate

luni, 13 octombrie 2014

Începutul poveştii mele

Totul are un început. Iar pentru mine, povestea pasiunii pentru alergare a început destul de tarziu, mai precis în preajma varstei de 40 de ani. Pana atunci, deplasarea pe jos fusese deja implicată de cea mai mare pasiune a mea: trekkingul montan. Dar la alergare nu prea mă gândisem decât sporadic, în adolescenţă şi în tinereţe. 

Totuşi, ce s-a întâmplat? Cum m-am trezit, dintr-odată, alergând? Iata aici începutul poveştii mele: un vis care devine realitate cu ficare zi care trece

Totul are un început iar acesta este foarte important. Nu mai puţin importantă este însă şi continuarea. Acest jurnal va fi martorul acestei continuări a visului meu, pe care o doresc cât mai lungă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! Iti voi raspunde in scurt timp.