Translate

luni, 13 octombrie 2014

Primul pas - prima cursă

Un cros de 15 km, în natură, a fost o alegere fericită pentru debutul meu în "cariera" de alergător, mai ales când obiectivul toamnei era proba de semimaraton de la MIB 2014 (din 5 octombrie). Să închei cursa pe picioare şi, în plus, să realizez timpul pe care mi-l propusesem conform programului de antrenament pentru semimaraton, erau principalele mele obiective legate de această primă cursă care avea să-mi ofere şi experienţa atmosferei specifice unei manifestări la care nu mai luasem parte niciodată.

Vremea bună, proximitatea antrenorului meu, atmosfera extrem de motivantă de pe tot parcursul evenimentului, forma în care mă simţeam au contribuit la o experienţă pozitivă şi la un start - zic eu - bun în acest nou hobby. 

Aici puteţi citi întreaga poveste a primei mele curse de alergare într-un concurs care va rămâne de referinţă pentru  mine şi care s-a înscris deja printre cele mai frumoase amintiri legate de această nouă pasiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! Iti voi raspunde in scurt timp.