Translate

luni, 29 decembrie 2014

Gânduri la sfârșit de an

Privesc în urmă și aproape că nu-mi vine să cred. Peste 500 km alergați plus participarea la 4 competiții (2 crosuri de cel puțin 15 km fiecare și 2 semimaratoane) în doar ultimele 5 luni ale anului 2014, adică din momentul în care am împlinit vârsta de 40 de ani și până astăzi. Ceva complet de neimaginat acum un an, pe vremea asta. Da, chiar am facut-o! Și nu doar că am făcut-o, dar sunt decis să continui această poveste și anul viitor, depășind noi praguri și bariere fizice despre care m-am convins în acest an că sunt doar în capul meu și atât. Impactul acestor performanțe este unul de-a dreptul dramatic în existența mea care este, în acest moment, complet reconfigurată. Pregătirea fizică și alimentația sănătoasă sunt priorități esențiale pentru mine și vor rămâne așa și în continuare. Și nu doar pentru mine, ci și pentru ceilalți din casă. Ba mai mult - ceea ce îmi dă un motiv de și mai mare satisfacție - și pentru mulți cunoscuți care, urmărind postările mele pe facebook și pe blog, au decis să-și schimbe regimul de viață, ieșind la mișcare și adoptând o alimentație mai sănătoasă.

2014 a fost, pentru mine, un an în care am slăbit peste 10 kg, în care am petrecut cel puțin 14-15 ore pe săptămână făcând sport, și am adus unele îmbunătățiri substanțiale în regimul meu alimentar. A fost, în ansamblu, un an dedicat în primul rând sportului şi sănătății personale iar rezultatele sunt pe măsura așteptărilor. Bun, mai am mult de lucrat mai ales la regimul alimentar, acolo unde încă nu m-am debarasat de o serie de obiceiuri proaste (consumul de dulciuri, de exemplu), dar startul este peste media ultimilor foarte mulți ani (exceptând anul 2008, cel în care s-a produs cea mai mare revoluție în stilul meu de viață).

Ce îmi propun pentru 2015? Triplarea numărului de competiții la care să particip, vreo 2000 de km parcursi în alergare, debarasarea de încă 10 kg (ultimele, că mai jos nu știu cât de în regulă ar fi să mă mai duc), adoptarea ultimelor schimbări care se mai impun în regimul meu alimentar.

Că tot vorbeam de competiții, iată și lista celor la care vreau neapărat să ajung în acest an:
1. Semimaratonul Gerar - 25 ianuarie;
2. Maratonul Zăpezii Râşnov (proba de cross 15 km) - 14 februarie;
3. Semimaratonul Intersport Brașov - 4 aprilie;
4. Braşov Marathon (proba de semimaraton) - 25 aprilie;
5. Maraton Macin (proba de 24 km) - 2 mai 2015;
6. Eco Marathon Moeciu de Sus (proba de cros 14 km) - 9 mai;
7. Semimaratonul International București - 17 mai;
8. Atinge Omu (cros montan 16 km) - 13 iunie;
9. Marathon 7500 - Bucegi (proba de maraton, 45 km) - 18 iulie
10. 2X2 Race Fagaras (traseul X2 / 18 km) - 15 august;
11. Ciucaș X3 - proba de semimaraton - 12 septembrie;
12. Run Fest Half Marathon Băneasa - proba de semimaraton - 20 septembrie
13. Maratonul Internațional București (proba de 42 km) - 4 octombrie.

La toate acestea se mai adaugă și participarea la câteva convenții de fitness:
1. Move On YIN&YANG Convention - Bucuresti: 21-22 februarie;
2. Conventia Internationala de Fitness - Bucuresti: 21-22 martie

 Dacă se mai ivesc ocazii și competiții interesante, este posibil să mai alerg și la o parte dintre acestea, însă vor fi decizii de moment pe care nu am cum să le estimez acum.
În final, nu-mi rămâne să spun decât: LA MULȚI ANI 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! Iti voi raspunde in scurt timp.